Can,
11.03.2014 gecesi
02:15'te başlayan sancılarla dünyaya gelmek için hazır olduğunu söylüyordun bize. Aslında 40 hafta 3 günlük olduğun bu vakitte çok da erkenci sayılmazdın.. 20 dakikalık 10 dakikalık 5 dakikalık derken sancılar sıklaştı ve çok uzun süren bu sancılı süreç sonucunda anneni baya bir hırpalayarak
12.03.2014 saat
07:53'te dünyaya gözlerini açtın.. Bu blog'da senin bu hayatta yaşadığın tüm ilklerin daha sonradan (istersen) kendininde ulaşabileceği ve ekleyebileceği bir şekilde kullanıma açıyorum. Hadi Başkent hastanesinin kendi sitesine koyduğu bilgilerle başlayalım :)
12.03.2014--> Annen ve benimle ilk tanıştığın gün. (.. ve diğer akrabalarla)
 |
| Bu da ilk resmin sayılır. |
17.03.2014-->Bugün topuk kanı almaları için sağlık ocağına gittin. Ben gelemedim seninle annenle gittin seni deden götürdü. Annenin sölediğine göre çok cesur ve korkusuz durmussun hemşirenin karşısında ve çok az ağlamıssın. Sanırım canı pek bir çocuk olacaksın.. eğer nasıl bir topuğum vardı diye merak ediyorsan aşağıda resmini bulabilirsin :)
 |
| Aylardır su içinde kalmış minnak buruşuk ayağın |
22.03.2014--> Seni ilk yıkadığımız gün Halan babannen annane annen ve ben topluca yıkadık seni. Göbeğinde bir gün önce düşmüştü zaten yıkamak için de onu beklemiştik yoksa pislikten gözükmüordun. ilk doğduğundaki kanlar felan hep saçlarında yapışıktı :) Ama yıkandıktan sonra çok yakışıklıklı olmuştun..
 |
| Yıkandıktan Sonraki Halin |
 |
| İkinci yıkanmandan benim favori resmin |
02.04.2014--> Seninle ilk kez ayrılışımız yaklaşık 3 gün sürdü ve kolay olmadı. İşim gereği Kayseri- Develi'ye gitmiştim ve 05.04.2014 tarihinde döndüm.
 |
| Sizi böyle uyurken bırakıp gittim |
05.04.2014---> İlk kez emzik emmeye başladın. Kucağımda seni emzirecek pozisyonda tutarken sana yalancı memeyi verdim sende yedin :) daha sonra da sevdin ama bakalım önümüzde günler ne gösterecek, çok memnun değilsin gibi. Senin için yurt dışı dahil her yerden emzikler alıyoruz umarım birtanesini seversin ve azında tutmayı başarabilirsin oğlum.
 |
| İlk emmeye başladığın emzik (neredeyse senin boyunda:) |
06.04.2014--> Seni hastane dışında ilke kez dışarı çıkartık. O kadar minnaksın ki ana kucağı denen alette bir türlü tam koyamıyoruz hep boynun bükük kalıyor. Ama doğduktan sonraki hızlı gelişimini esgeçemeyiz. Yani baya bir yol kateddin az zamanda ama yine de sokağa çıkmak için küçüksün. Bu arada 2 kez bizim evhamımız ve bir kez de topuk kanı vermek için sağlık ocağına gittiğini saymazsak gezmek amaçlı olarak sokağa çıktığında
25 günlüktün.
 |
| İlk dışarı çıkma selfie |
08.04.2014--> Gece çok huysuzdun ve sürekli ağlamaklıydın hiç uyuyamadın neredeyse, daha önce annene ve annanene yaptığın çiş kaka şakalarından sonra ilk defa benim üzerime hemde tam suratıma işedin. Son olur inşallah alışkanlık haline gelmez çünkü yaparken çok mutlu gözüküyordun... Bu arada buraya yazmalıyım baya bir gazlı bebeksin yani ossuruğuna bokuna seviniyoruz sürekli yapamazsan bizi bunaltıyosun. Bu nedenle sana her yerde herşeyi yapmak serbest bu zamanını umarım iyi değerlendirisin. Ee bu kadar sorunlu olunca akşamına seni hastanene götürdük çünkü içimiz rahat etmedi. TOBB hastanesinde Şahika Hnm. ilk doktorun oldu. Seni güzelce muayne etti. Kilon 3770 g, boyunda 54.7 cm olmuş gayet normal ve sağlıklı bir bebeksin hatta hastanede hiç huysuzlanmadın bile diyebilirim.İdrar örneği aldılar ve senin maşallahın vardı neredeyse tamamını doldurdun torbanın :)
 |
| Emzirme odasındaki halin. |
09.04.2014--> Bugün annenle beraber dışarıya parka gezmeye gittin (ilk defa). Ama sanırım bunuda hatırlamayacaksın çünkü dışarı çıktığın anda uyuyorsun ve eve gelene kadar hiç gözünü açmıyorsun. Dolayısıyla eve geldiğinde "beni hiç dışarı çıkarmıyorsunuz" desen dersin yani ama zaten konuşamıyosun daha o yüzden bunları düşünmek için erken :) Bu arada üzerindeki kıyafetin biraz büyük gelmiş ama olsun seneye de giyersin oğlum :p
 |
| Anneyle parkta takılmaca.. |
10.04.2014-->Yine annenle yürüyüşe çıktın ama bu sefer mesafe baya uzak taaa büyük babanneye kadar yürüdünüz annenle. Sanırım arabayı seviyosun ya da alışıyorsun..İnşallah birincisidir. Bu gün ayrıca ilk misafirliğine gitmiş bulunmatasın. Biraz huysuzdun ama kimse önemsemedi, ha bir de büyük babannen geyreğini düzeltti :) batmış sanırım..
 |
| Annen benim yeleğimi giymiş. |
No comments:
Post a Comment